Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

2011. január 19.

Javulóban

Mindenkinek köszönjük a jókívánságokat. A gyógyulás útjára léptünk.

Szerencsére nagyon simán ment a pisi gyűjtés. Ráragasztottam Márk kukacára a zacskót, mondtam neki, hogy mit csinálok, de aranyom csak figyelt, koncentrált, hogy mit csinálok vele. Kb. 5 perc után megnéztem, hogy van-e valami, és legnagyobb meglepetésemre már volt is benne pisi. Levettem, ami Márknak nem nagyon tetszett, mert húzta a bőrét a ragasztó, de azért simán ment.  Felhívtam a doktornőt, mondtam neki, hogy hajnalban még volt láza Márknak, ezért vinnénk a pisit.  Anyukám gyorsan elszaladt vele. Szerencsére soron kívül fogadta a doktornő. Ránézésre mondta, hogy milyen szép a pisi, majd szerencsére a teszt is azt mutatta, hogy minden rendben. Jelentkeznünk akkor kell, ha lázas lenne.

Tegnap már csak hőemelkedése volt Márknak és a kedve is jó. Ma is van egy ki hőemelkedés, szerencsére láz már nincs. A sok lázcsillapító elrontotta gyomrát, mert most nem nagyon akar enni, szerencsére teát azért iszik. Remélem, hogy hamar helyrezökken.

Nincsenek megjegyzések: