Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

2011. március 18.

Szobatisztaság

Nem akarom elkiabálni, de nagyon úgy tűnik, hogy Márk szobatiszta lesz. Pár napja kezdte el, hogy szólt; kaka. Itt kezdődött a kínlódás, mert visszatartotta, nem nyomta ki a kakit. Félt tőle, nem tudta hova tenni, hogy mi is történik. Persze mondtam neki, hogy ne féljen, nyomja de nem volt eredmény. Tegnap megtört a szenvedés. Ismét szólt, hogy kaka és láttam rajta, hogy visszatartja. Ráültettem a bilire, kb. 2-3 alkalommal, amikor érezte az ingert, ismét visszatartotta, majd én éppen a szekrényből vettem ki a mogyorót, amikor nagy kiáltás, KAKA, felugrott és láttam hogy ott a bilibe a kaki. Nagy volt az öröm, boldogság, olyan édes volt, belehajolt a bilibe, nézegette, örült nagyon. Ma reggel nem adtam rá pelust, mondtam Márknak, hogy szóljon, ha lesz pisi, vagy kaki. Egész délelőtt nem pisilt be, szólt, hogy kell neki, és mentünk a bilihez, oda pisilt. Nagyon büszke vagyok rá.

4 megjegyzés:

Zsófi írta...

Juj de ügyesek vagytok!!!
:)
Szuper!
Csak így tovább!!!
Pepém a kaka miatt már elég régóta szol,de a pisi abszolút nem izgatja...
Bár épp tegnap volt,hogy mondta,hogy jön pisi,és bele is pisilt a wc-be:)
Én nagyon bízom most majd a jó időben:)
Szorítok,hogy ne essen vissza a lelkesedése Márknak!!!!
:)

mayertimi írta...

Én is szorítok, de szerintem menni fog. Ha egyszer ráéreznek akkor már sínen van a dolog.
Gratula Márknak!

Andi&Tomi írta...

Gratulálunk mi is! Nagyon ügyes vagy Márk csak így tovább!

AdriMárk írta...

Köszönjük szépen!